دختر میگن بابائیه راس میگن

سلام من هستی ام روزی که بابام این وبلاگ را برام ساخت شش ماهه بودم. حالا دوسال و شش ماهه که دارم با شما آدم های دور و بر نفس می کشم. از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدید ممنونم. نمی خوام شعار بدم اما فکر می کنم ما آدما باید هوای هم رو داشته باشیم. بقول یکی از بزرگا شاید زندگی اون جشنی نیست که ما آرزوش را داشتیم اماحالا که به اون دعوت شدیم بذار تا می تونیم زیبا برقصیم منتظر نظرات شما هستم بقول بابایی عزیز باشید

Saturday, December 31, 2005

معرفی چند فتوبلاگ

سلام....ممنون که سر زدید. من اومدم چند تا گالری عکس را به شما معرفی کنم...تقریبا یه سال از آخرین پستم می گذره...قول میدم دفه ی بعد زودتر بیام....قربون شما....هستی

آلبوم عکس هستی 1

آلبوم عکس هستی2

آلبوم عکس محمد حسین بهرامیان

آلبوم عکس پنجره

گالری نقاشی های استاد فرشچیان

گالری نقاشی های پینو

0 Comments:

Post a Comment

<< Home